Selasa, 10 Disember 2013

Cadangan vitamin bagi patah tulang

Bagi mereka yang terbabit dengan patah tulang ini saya cadangkan 3 suplemen asas. walaubagaimanapun ia perlu diambil DENGAN KONSISTEN dan MENGIKUT SUKATAN YANG DISYORKAN. Suplemen yang saya maksudkan adalah Ostematrix, Energizing Soy Protein(ESP) dan Omega.
Mengapa Ostematrix, ESP dan Omega?

Ostematrix adalah suplemen kalsium dari Shaklee yang bertindak untuk menguatkan tulang, membantu fungsi saraf dan mnghindarkan kekejangan otot-otot akibat kemalangan itu. Jika anda bertanya dengan saya cukupkah dengan mengambil 2 gelas susu sehari ? Emm... pastikan anda mendapatkan 1200mg kalsium setiap hari.

esp shaklee
ESP adalah protein soya terbaik yang dihasilkan tanpa perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet. Mengapa mereka yang patah tulang ni memerlukan protein ? Sebab anggota badan kita terdiri daripada protein. Tulang, kulit, rambut, otot, dan organ diperbuat dari protein. Selain itu, ESP diperlukan untuk mempercepatkan pertumbuhan sel-sel tulang yang telah 'tercedera' atau mungkin mati akibat patah tulang tersebut.

omega guard

Omega Guard Mencegah salur darah dari tersumbat, Omega 3 dapat mengelakkan strok, Mengekalkan tekanan normal darah, Membantu mengurangkan ketegangan urat leher, Mengurangkan sakit kepala , Merendahkan kolestrol, Omega 3 dapat mencegah pembekuan darah dalam badan, Kekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL

Hubungi segera
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Perunding vitamin anda :-
@@ Norhuda bt Jaafar@@
No.SID : 1066459
Contact : 0139737535
Fanpage : Mamaharraz Shaklee
Fb : Norhuda Faizal
Instagram : @mamaharrazfaiz
COD Area : sentul, gombak, setapak, batu caves, Grenwood & wangsamaju
Juga menyediakan perkhidmtn pos ke selruh malaysia

0 ulasan:

Catat Ulasan