Sabtu, 26 Oktober 2013

GARLIC SHAKLEE

Kepentingan Supplement Garlic Kepada Kesihatan Tubuh
1.  Meningkatkan tahap sistem penghadaman, fungsi jantung yang baik kerana mengandungi ekstrak spearmint.
2.  Merupakan Antibiotik semulajadi yang selamat dan sangat bagus untuk pertingkatkan        sistem keimunan badan supaya boleh menghalang sakit berjangkit seperti selesema,      kulat, kuman, virus dan yis candida
3.  Membantu atasi masalah alergi dengan meningkatkan keimunan terhadap penyakit      alergi seperti hidung yang sensitive, sinus, alergi, asthma, selesema dan hepatitis
4.  Meningkatkan dan membantu dalam masalah sistem penghadaman seperti kembung      perut, senak perut, ulser gastrik dan ketidakhadaman.
5.  Menstabilkan tekanan darah tinggi dengan pengambilan konsisten 2-4 biji tablet Garlic      sehari selepas makan. Garlic dapat mengeluarkan raksa, plumbum, kadmium yang      merupakan logam toksik dalam tubuh dengan pantas. Logam toksik ini antara      penyebab tekanan darah tinggi meningkat.
6.  Melindungi sel-sel darah dari kemusnahan yang disebabkan kehadiran logam dalam      tubuh dan sekaligus menghalang kerosakkan hati oleh bahan kimia yang terkandung      dalam tubuh tanpa kita sedari.
7.  Membantu menurunkan paras kolestrol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah,      mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang     strok dan penyakit koronari.
8.  Membantu merawat kanser serta membantu mengurangkan peratusan bahan      pencetus kejadian kanser iaitu Nitrosamine. Garlic merupakan anti-oksidan kerana      mengadungi sebatian selenium+germanium+acid amino yang melindungi tubuh      dari radikal bebas yang merupakan antara penyebab kanser.
9. Mengelakkan Odema iaitu air tekumpul dalam badan terutama pada kaki dan     pergelangan kaki
10. Membantu menangani masalah organ-organ pernafasan tersumbat akibat batuk dan      brokitis yang berterusan, sakit kerongkong, selesema dan resdung (sinus)
11. Bagi yang mempunyai Diabetes - Garlic dapat meningkatkan pengeluaran insulin dan       meransang hati untuk mengawal gula dalam darah
12. Mampu melawan bakteria dan smeua jenis jangkitan pada:      - Kerongkong & Telinga (throat & ear infection)      - Perut memulas (stomach upset)      - Cirit-birit (Diarrhea)      - Bronkitis      - Luka-luka (infected wounds)      - Jangkitan yang berulang-ulang seperti telinga, kerongkong, gusi, mulut, dada,         sistem air kencing      Sekiranya anda atau ahli keluarga dinasihatkan mengambil ubat antibotik untuk melawan jangkitan penyakit seperti selesema, batuk, cirit-birit dll dan anda berasa khuathir akan kesan sampingan antibiotik untuk kesan jangka masa panjang, cepat-cepatlah ambillah supplement garlic yang antara kebaikkannya merupakan antibiotik 100% semulajadi, tanpa bahan kimia, perasa, gula  dah bahan sintetik yang memberi kesan pada kesihatan.
Sila hubungi segera
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Perunding Vitamin Anda :
♡Norhuda Jaafar ♡♡
Shaklee ID [ No : 1066459]
Contact No : 013-9737535
Email : hudafaizal85@gmail.com
fb page : Mamaharraz Shaklee https://m.facebook.com/profile.php?id=149151365295839
blog : http://www.mamaharrazfaiz.blogspot.com
■■Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1066459 untuk dapatkan supplement anda■■
■■ COD : sentul trmasuk bandar baru sentul, tmn dato senu,jalan ipoh,batu muda,selayang, gombak trmasuk tmn koperasi polis,tmn bullion, tmn pelangi jaya, tmn pelangi,tmn selaseh,tmn melewar,greenwood,batu caves
■■ juga menyediakan penghantaran menggunakan pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

0 ulasan:

Catat Ulasan